Seznam zdroju v CR

Jan Prikryl prikryl at uni-paderborn.de
Sun Sep 3 13:09:30 CEST 1995

> Date: Sat, 2 Sep 1995 22:19:15 MET-2DST
> From: "Martin Jaros" <JAROS at feld.cvut.cz>
> To: net at cs.felk.cvut.cz
> Subject: Re: Seznam zdroju v CR
>
>     nejen k zaslanemu seznamu bych mel nekolik cerstvych postrehu.
> Potreboval jsem nalezt program z archivu CICA. Adresar
> /pub/msdos/cica na ftp.vse.cz jsem nenasel. Pokud jsem se nespletl,
> pak jsem ho nakonec nasel jako /pub/cica. Dale bych doplnil, ze tento
> mirror neni uplny, chybi nektere adresare, coz by mozna bylo vhodne
> do seznamu uvest.

Je veci spravce archivu, aby se staral o to, ze informace v seznamu
zdroju jsou uplne. Nebo by na ne aspon mel upzornit lidi v nejakem
README ci tak. Nebo udelat linky. Pamatuju se, ze jeste zacatkem
cervence ten adresar existoval, ale to uz je i z hlediska seznamu
zdroju doba dvou period obnovy. Osobne bych mailoval na ftp-admin at vse.cz
a doufal, ze maily nekdo cte.

>     Take mne velmi prekvapilo, ze mne pred chvili (sobota 22h)
> anonymous ftp na ftp.vslib.cz odpovedelo 'sorry too many users ...  -
> ...max 60). Ze by byl v sobotnich nocnich hodinach takovy zajem o
> ftp?

Liberec je pomerne popularni archiv i ve svete, mohlo by teoreticky
byt mozne. Ale nyni je nedele poledne a situace je ta sama. S podobnym
problemem jsem se setkal na jednom grafickem archivu v USA - Netscape
udajne neuzavira konekce, takze pokud je archiv pristupny z WWW, kazdy,
kdo se jenom jukne pomoci Netscape, sebere udajne jenoho anonymniho
uzivatele. Nebo nejaka jina chyba v konfiguraci archivu. Opet: neni
to veci Prehledu zdroju, jde o chybu (ci problemy) daneho archivu.

>     Emwac.faf.cuni.cz jako dalsi mirror se mi vubec neohlasil. Uz to
> vypadalo velmi spatne, ale potrebny soubor jsem nasel na poslednim
> uvedenem mirroru  ftp.zcu.cz.

A o EMWACU jsem zde cetl, ze jim odesel disk a archiv je tudiz mimo
provoz - takovehle vypadky se v mesicne doplnovanem seznamu zachytit
asi nedaji. Podle PINGu je ta masina uplne dole, takze se neni co
divit, ze se ftp nehlasi, byt jen s hlaskou, ze archiv je nepristupny.

>                                     Preji dobrou noc.      Jaros

Preji dobry den.

Honza Prikryl

   Jan Prikryl                         honzo on IRC
   postgraduate guest student          E-mail:
   FB17 (Informatics & Mathematics)        <prikryl at uni-paderborn.de>
   Paderborn University, Germany           <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>