Seznam zdroju v CR

Rudisar Ladislav rudisar at faf.cuni.cz
Sun Sep 3 13:42:39 CEST 1995

> A o EMWACU jsem zde cetl, ze jim odesel disk a archiv je tudiz mimo
> provoz - takovehle vypadky se v mesicne doplnovanem seznamu zachytit
> asi nedaji. Podle PINGu je ta masina uplne dole, takze se neni co
> divit, ze se ftp nehlasi, byt jen s hlaskou, ze archiv je nepristupny.

Ano od patku se pokousime co nejvice zachranit z 16 GB volume setu ze
ktereho "odpochodoval" jeden GB disk.
Uz jsem udelal odkaz na jiny stroj, kde se www, gopher i ftp hlasi a
postupne
ozivujeme - nicmene do pondelka to nebude.

Z obnovenych veci je na ftp://emwac.faf.cuni.cz/mirrors/netscape/Windows
FINALNI verze netscape 1.2N (16 i 32 bit.).

Zdravi,
#
# Ladislav Rudisar
# European Microsoft Windows Academic Center (EMWAC CZ)
#    URL: http://emwac.faf.cuni.cz/html/emwaccz.htm
# Faculty of Pharmacy, Charles University
#    URL: http://www.faf.cuni.cz, http://www.cuni.cz
# Heyrovskeho 1203, 500 05 Hradec Kralove
# Czech Republic
#
# tel. +42-49-5235021 l. 473
# fax  +42-49-5210002