Miss Page ?

Tomas Hnetila hnetila at bobek.lanprojekt.cz
Sun Sep 3 16:43:33 CEST 1995

> Damy a panove,
>
> rad bych znal vas nazor na jeden muj napad. Myslim, ze rozvoji WWW u nas
> by mohla prospet takova nejaka soutez o nejlepsi domaci stranku -
> pracovne jsem si ji pojmenoval Miss Page. Konkretne jsem mel na mysli
> dvoukolovou uzivatelskou anketu. V prvnim kole by se davaly navrhy, ve
> druhem by byly zverejneny a davaly by se hlasy jednotlivym strankam. Moje
> predstava byla poradat tuto zalezitost v pravidelnych intervalech (nejspis
> ctvrtletne nebo pulrocne). Tykalo by se jen domacich stranek - tedy z
> [...]
 Toto je "Konference o pouzivani site typu Internet", navrhuji proto
tuto diskuzi presunout do konferecne www-l at lanprojekt.cz,
proto jsem pred casem konferenci o WWW zridil.

Ale k veci,
 Jiz jsem o necem podobnem uvazoval, ale Pavel Satrapa prednesl navrh
drive. Naprosto souhlasim rozdelenim ankety na dve kola, v
prvnim by se podavali navrhy na Miss Page. Dalsi kolo by mohlo
probihat asi tak ze by se udelal seznam vsech navrzenych stranek a
hlasovaci listek (ve forme WWW stranky), kazdy by mohl ohodnotit
treba tri nejlepsi stranky urcitym poctem bodu.
 Co se tyce obav ze snadne falsovatelnosti vysledku, myslim si ze to
nebude takovy problem, slo by to udelat treba tak ze z jednoho
pocitace (IP adresy) by sel dat pouze jeden hlas, pripadne udelat
zpetnou kontrolu e-mailem.

		S pozdravem
			Tomas Hnetila
			LAN Projekt