Miss Page ?

Juraj Panko Juraj.Panko at tuke.sk
Sun Sep 3 17:27:08 CEST 1995

			Dobry den netters !
According to Tomas Hnetila.
..deleted...
>  Toto je "Konference o pouzivani site typu Internet", navrhuji proto
> tuto diskuzi presunout do konferecne www-l at lanprojekt.cz,
> proto jsem pred casem konferenci o WWW zridil.
Hmmm, ta komercionalizacia Internetu prebieha diabolsky rychlo ;-)
Za chvilu si tu nebudeme moct ani usta otvorit, lebo po nich od niekoho
dostaneme :-)) ,su aj ine konferencie o WWW  a aj ine servre ...
> Ale k veci,
...deleted...
>  Co se tyce obav ze snadne falsovatelnosti vysledku, myslim si ze to
> nebude takovy problem, slo by to udelat treba tak ze z jednoho
> pocitace (IP adresy) by sel dat pouze jeden hlas, pripadne udelat
> zpetnou kontrolu e-mailem.
IP-adresa asi nie, moze to byt  server s 2-3K uzivatelmi, myslim, ze nie je
problem pri pouziti beznych prezeracov (lynx, netscape, mosaic WebExplorer)
spolahnut sa na e-mail adresu. (ostatne ide skutocne iba o anketu, pricom
to nie je ziaden "Zlaty Slavik", aby o jej vysledkoch referovala denna tlac,
rozhlas a TV :-))
> 		S pozdravem
> 			Tomas Hnetila
> 			LAN Projekt