Kamenici do latin-2

Jan Suchanek suchos at inteligent.uiv.cz
Sat Sep 9 19:46:17 CEST 1995

> Marne patram po konverznim programu Kamenici do LATIN 2.
> Ma nekdo z Vas nejaky typ ?

To zalezi na tom co a na jake platforme chcete konvertovat.
Asi pred dvema mesici tu byly spousty dotazu na konverzni tabulky ("este
je mam nekde schovany" - Cochtan).
Jinak na PC mne potesil konvertor ze Spravce Souboru ve Windows, umi
urcite textove soubory a databaze .dbf - prakticky overeno. Jak je na tom
s jinymi typy souboru nevim. Textove soubory vselikych druhu vstreba
pochopitelne tez Word for Win (6.0 urcite, starsi nevim).
Pro textove soubory tez existuje programek BAGR (viz Cochtan), pripadne
muj vlastni produkt, ktery jsem si z pilne blbosti zplodil.
Pokud byste mel zajem, muzu Vam je poslat.

Takze  typ i tip bych mel.
       ^^^   ^^^
	At zije cjeshtjyna,

        \\====//    ||      \\//   	tel. 24 22 97 14-21, l. 271