Cenik sluzeb CESNETu

Martin Krejci mkre at oku-ck.cz
Thu Sep 14 23:07:23 CEST 1995

> Z toho mam prave docela hruzu, ze mi nejaky dobrodinec ze zahranici
> posle par MB darecek a ja se pak nevyhrabu z dluhu.
> Dalo by se tomu nejak zabranit? Asi tezko (pokud nejake spojeni
> se zahranicim budu potrebovat).

Nevim, zda to nekdo dela, ale technicky bych si to predstavoval asi
takto:

provider bude poskytovat sluzbu "odreknuti velkych mailu". Kdyz neco
prijde, zustane to stat u providera na serveru. Adresat dostane jen
zpravu: mate tu velky mail, bude vas to stat tolik a tolik, chcete ho?

Sincerely, Martin Krejci (mkre at oku-ck.cz)