Cenik sluzeb CESNETu

Petr Her~man Petr.Herman at lfmotol.cuni.cz
Fri Sep 15 07:45:57 CEST 1995

On Thu, 14 Sep 1995, Martin Krejci wrote:

> Nevim, zda to nekdo dela, ale technicky bych si to predstavoval asi
> takto:
>
> provider bude poskytovat sluzbu "odreknuti velkych mailu". Kdyz neco
> prijde, zustane to stat u providera na serveru. Adresat dostane jen
> zpravu: mate tu velky mail, bude vas to stat tolik a tolik, chcete ho?

Ja byt providerem, tak bych to nedelal, protoze co z toho budu mit,
kdyz budu nosit zakaznikum MB dat az pod nos (na svuj server),
platit za prenos jejich dat tezke penize do zahranici, komplikovat
si zivot nejakymi dotazy a skladovanim mraku dat na svem serveru do
te doby, nez se rozhodnou - aby mi pak uzivatel rekl, ze si je muzu
strcit za klobouk?

> Sincerely, Martin Krejci (mkre at oku-ck.cz)

Sincerely
	Petr Herman