Cenik sluzeb CESNETu

Jaroslav Biolek biolek at ro.vutbr.cz
Fri Sep 15 08:32:18 CEST 1995

Zdravim vsechny.

Nevim jak to delaji jine mailery, ale vyzkousel jsem si Exchange klienta z W95
s podporou Internet mailu, kde je takova sluzbicka Remote mail, ktera mi vzdy
jeste pred stahovanim mailu z POP serveru, rekne jake darecky na nem lezi.
Tzn. od koho, co, kdy, a jak velike, a ja si sam mohu rozhodnout co si pritahnu
do boxu domu a co necham ulozene na POP serveru. Je to docela dobra ochrana
pred darecky od 100 KB a vyse. Pred tim jsem delal jen s Pegasem a tam jsem tuto
moznost neobjevil, funguje to jeste nekde jinde takhle ?

Diky za info
			Jarda Biolek
ing. Jaroslav Biolek
Technical University of Brno
Kounicova 67a
601 90  Brno                   Tel./Fax : +42 5 41125166
Czech Republic - Europe        E-mail: biolek at ro.vutbr.cz
"Cokoliv pak vubec pokaziti nelze, i to se samo casem rozbije"
                                         J. Cimrman

> Z toho mam prave docela hruzu, ze mi nejaky dobrodinec ze zahranici
> posle par MB darecek a ja se pak nevyhrabu z dluhu.
> Dalo by se tomu nejak zabranit? Asi tezko (pokud nejake spojeni
> se zahranicim budu potrebovat).

Nevim, zda to nekdo dela, ale technicky bych si to predstavoval asi
takto:

provider bude poskytovat sluzbu "odreknuti velkych mailu". Kdyz neco
prijde, zustane to stat u providera na serveru. Adresat dostane jen
zpravu: mate tu velky mail, bude vas to stat tolik a tolik, chcete ho?

Sincerely, Martin Krejci (mkre at oku-ck.cz)

 Pokud mi tato signatura omylem ujede pres FIGU do FIDOnetu, velmi
   se omlouvam Stanovi Medunovi, moderatorovi konference WAN.42.