Cenik sluzeb CESNETu

Petr Her~man Petr.Herman at lfmotol.cuni.cz
Fri Sep 15 09:23:20 CEST 1995

On Fri, 15 Sep 1995, Jaroslav Biolek wrote:

> Nevim jak to delaji jine mailery, ale vyzkousel jsem si Exchange klienta z W95
> s podporou Internet mailu, kde je takova sluzbicka Remote mail, ktera mi vzdy
> jeste pred stahovanim mailu z POP serveru, rekne jake darecky na nem lezi.
> Tzn. od koho, co, kdy, a jak velike, a ja si sam mohu rozhodnout co si pritahnu
> do boxu domu a co necham ulozene na POP serveru. Je to docela dobra ochrana
> pred darecky od 100 KB a vyse.  ...

Vzhledem k tomu, ze tu byla rec o uucp pripojeni, tak mi neni moc jasna
navaznost tohoto prispevku na muj dotaz. Protoze pokud vim tak
Internetu CZ se plati poplatky za prenesene KB z/do ciziny prave
pri uucp pripojeni.

A pokud byste mel u nejakeho providera pripojeni po pevne lince,
tzn. mel k tomu pronajaty i nejaky diskovy provoz pro
doslou postu, nad kterym by operoval POP daemon, a platil
jste zvlastni poplatky za postu z/do ciziny, tak pokud Vam nejaka
posta na tento server dorazi a do tohoto prostoru se ulozi, tak
ty poplatky zaplatite tak jako jako tak, at uz si je pak stahnete
k precteni anebo ne. Nebo se mylim?

Anebo pan Gates dosel uz tak daleko, ze pro W95 upravil POP protocol
pod uucp ? :-)

Zdravi
	Petr Herman