HP JetDirect EX

Jan Prikryl prikryl at uni-paderborn.de
Fri Sep 15 14:49:33 CEST 1995

> Date: Fri, 15 Sep 1995 14:42:52 MET-2DST
> From: Jan Moravec <jmoravec at protel.cz>
> Subject: HP JetDirect EX
> To: net at cs.felk.cvut.cz
>
>    mam 'drobny' problem s externim print serverem HP JetDirect EX.
> Nechce se mu provest natazeni parametru pomoci bootp z UNIXu (BSD).
> Predpokladam, ze chyba je na strane UNIXu - nastaveni bootp? zpusob
> komuinikace? ...?
>
> Mate-li nekdo zkusenost s vyse popisovanym zarizenim nebo obdobnou
> sestavou, zkuste tuknout, v cem by mohl byt problem.

Ciste hypoteticky: slysel jsem, ze HP miluji posledni dobou DHCP
fromu BOOP protokolu. Nemohou byt tedy problemy v tom, ze tiskarna
ocekava a neobdrzi DHCP odpoved?

Honza

   Jan Prikryl                         honzo on IRC
   postgraduate guest student          E-mail:
   FB17 (Informatics & Mathematics)        <prikryl at uni-paderborn.de>
   Paderborn University, Germany           <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>