podpora DHCP u HP (Re: HP JetDirect EX)

Tomas Mueller tom at cnb.cz
Fri Sep 15 16:40:16 CEST 1995

> From: Jan Prikryl <prikryl at uni-paderborn.de>
>
> Ciste hypoteticky: slysel jsem, ze HP miluji posledni dobou DHCP
> fromu BOOP protokolu. Nemohou byt tedy problemy v tom, ze tiskarna
> ocekava a neobdrzi DHCP odpoved?

Miluji, jo? Asi pred pul rokem jsem se ptal HP CZ na podporu DHCP
ve stavajicim HP-UX 9.0x a bylo mi receno, ze HP podporuje DHCP pouze
u svych X-terminalu, ale nikoliv ve svem HP-UXu. Nedokazal jsem
pochopitm k cemu je to u HP X-terminalu, kdyz HP server DHCP nema. Zrejme
bych tenkrat mel provozovat HP X-terminal proti ne-HP unixu. Supr.

Jakm je to s DHCP v HP-UX 10.01 se uvidi. Pokud vim, tak 10.01 prichazi
preve v techto dnech mezi ceske uzivatele HP-UXu.
--
Tom Mueller