podpora DHCP u HP (Re: HP JetDirect EX)

Jan Prikryl prikryl at uni-paderborn.de
Fri Sep 15 18:07:09 CEST 1995

> Date: Fri, 15 Sep 1995 16:40:16 MET-2DST
> From: Tomas Mueller <tom at cnb.cz>
> Subject: podpora DHCP u HP (Re: HP JetDirect EX)
> To: net at cs.felk.cvut.cz

> Miluji, jo? Asi pred pul rokem jsem se ptal HP CZ na podporu DHCP
> ve stavajicim HP-UX 9.0x a bylo mi receno, ze HP podporuje DHCP pouze
> u svych X-terminalu, ale nikoliv ve svem HP-UXu. Nedokazal jsem
> pochopitm k cemu je to u HP X-terminalu, kdyz HP server DHCP nema. Zrejme
> bych tenkrat mel provozovat HP X-terminal proti ne-HP unixu. Supr.

Joj, a ja byl presvedceny, ze v 9.x je DHCP bootp. Vida, diky za
opravu.

Honza

   Jan Prikryl                         honzo on IRC
   postgraduate guest student          E-mail:
   FB17 (Informatics & Mathematics)        <prikryl at uni-paderborn.de>
   Paderborn University, Germany           <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>