HP JetDirect EX

Jan Moravec jmoravec at protel.cz
Sat Sep 16 00:54:07 CEST 1995

On Fri, 15 Sep 1995 16:42:15 MET-2DST  Lubos Kaspar wrote:

>U nas je pouzivame naprosto bezne a jsou asi z tech 4 typu printserveru,
>co nam tu strasi, nejlepsi. Jede to s HP-UX V9.
>
>Jelikoz podporuji i SNMP, chteji nejen bezny zaznam v /etc/bootptab,
>ale jeste konfiguracni soubor dany parametrem T144 pro natazeni
>pomoci tftp. Ale to vsechno je v manualu.
>Krome toho se da presna pricina nezdaru zjistit vytistenim statusu
>na pripojene tiskarne (dvojim stiskem tlacitka test).
>--
>                                                Lubos Kaspar

A, Uprimne receno, ten manual jsem PROLEZL a mel jsem za to, ze
   dukladne. ;-) ?

HP JetDirectEX, Configuration Guide, str. 7-20
Note:
	The data that you configure determines what entries and files
are created. Some data is intended for the /etc/bootptab file, while
other data is placed in a network printer interface (NPI) configuration
file. The interface uses BOOTP to obtain entries in the /etc/bootptab
file, while TFTP is used to obtain NPI configuration file entries. If
you do not specify any SNMP parameters, and default values are used
for the "host access list" and "idle timeonu" parameters, an NPI
configuration file will not be created.

Odtud bych chapal, ze neni zminovany NPI treba???a uprava bootptab
oproti manualu (viz. nize) by mela i bez TFTP a NPI chodit???

HP...str. A-8
-------------
Bootptab File Entries
picasso:\
:hn:....\
:ha=....\
:ip=....\
:sm=....\
:gw=....\
:lg=....\
:T144="hpnp/picasso.cfg":
-------------

Predpokladal jsem, ze posledni radek ":T144=..." je zbytecny (nebudu-li
pozadovat SNMP, idle...? "NE TAK ONO..."

Status Page
-----------
I/O CARD READY
TCP/IP STATUS:  3E       (man. 8-22: BOOTP IN PROGRESS...)
IP: 0.0.0.0

Pripada mi, ze neprosel ani BOOTP.

B, Jelikoz nemam k dispozici 'hpnpcfg' file/script, ktery ma udajne
vytvaret NPI soubor [kde ho mam najit??? Predpokladam, ze je soucasti
neceho, co se mi do rukou nedostalo: UNIXove diskety HP_JD_EX nebo HP-UX? :-(],
ale rad bych se k obsahu souboru nejak dopracoval. Bylo by mozne mi poslat
obsah nejakeho NPI souboru, ze ktereho bych mohl alespon 'neco' vycist?

(Hodlam touto cestou zprovoznit HP3P laserovku - NPI soubor pro 'toto' zarizeni
rad uvitam. ... a spokojim se i s jinym-podobnym.)

Zatim dekuji za ochotu

				Jan Moravec