Cenik sluzeb CESNETu

Pavel Korensky pavelk at chaos.dator3.anet.cz
Tue Sep 19 09:17:14 CEST 1995

Martin Krejci <mkre at oku-ck.cz> wrote:
> W95
> vzdy
> pritahnu
>
> To znamena, ze si je neprectete a usetrite neco za Telecom. Ale pro
> providera jsou to dosle maily a bude Vam je uctovat...

Tak, tak. On vubec ten zpusob uctovani pri kterem se plati za cas nebo objem dat
dela cely Internet velmi obtizne pouzitelny. Jak se napriklad pri takovem
zpusobu pouziva WWW, kdyz nektere stranky jsou pekne velike (viz napr.
www.sgi.com). U ftp je jeste mozne jakztakz zjistit rozsah toho co chci tahat,
ale u WWW se nedozvim kam smeruje jaky odkaz a jak je ktera stranka velika.
Pri uctovani casu se zase dost blbe pouzivaji veci jako irc a podobne.

Bye PavelK