zabezpeceni UUCP

Marek Kubita marek at exprit.cz
Tue Sep 19 17:45:49 CEST 1995

> Tomas Hnetila:

> Jiri Orsag:

> Vetsinou je to tak, ze tahle posta odejde od nas do centraly firmy pres nasi
> zahranicni linku a odtamtud pres jejich linku zpet do Cech.....

Kdyz uz se takhle rozmazava "uklouznuti" meho kolegy, ktere jsem
uvedl jako priklad, potvrzuji ze to skutecne slo pres Londyn -
adresa byla xxx.yyy.cze0101 at oasis.icl.co.uk, Dejvicemi jsem nemel na
mysli CESNET, ale prazske sidlo ICL na Spejchare.
Marek Kubita
System Support
Exprit s.r.o. (marek at exprit.cz)