winsock+netscape+3com509c :-(

Juraj Panko Juraj.Panko at tuke.sk
Wed Sep 20 00:12:23 CEST 1995

			Dobry den netters !

po dvoch rokoch sa mi na stol dostalo dlho ocakavane PC.
486DX4 100MHZ ASUS PVI-486SP3. Momentalne ma iba 4 MB RAM

Videoadapter miroCrystal 20SD (PCI 1 MB), zasunuta v PCI slote s IRQ 9

Ako HW kartu som pouzil 3com509c (standardtny ISA slot)
Pre pristup do Inet-u musim testovat winsock (2.1a) ako aplikacie qvtnet,
WS-ftp16 bit, netscape 16bit, WS-gopher.
Problemy:
Pri prekonfigurovani sietovej karty (zmenil som IRQ z 10, ktore je vyhradene
pre jeden z PCI slotov (v sucasnosti neobsadeny) na IRQ 12.
po spusteni Testu v konfiguracnom programe presiel
Register Acces test,
EEPROM Vital Data test
EEPROM Configurable Data Test

Ale

FIFO Built-in Self Test us nie :-(

Karta pracovala v novell-i dobre (net.cfg vyzera nasledovne)

preferred server=fs-uvt1
Link Driver 3C509
   Int 12
   Port 300
   Frame Ethernet_802.3
   Frame Ethernet_II
#   Protocol IPX 0 Ethernet_802.3
#   Protocol TCPIP 800 Ethernet_II
Link Support
	Buffers 8 4202
	MemPool 4096
Protocol TCPIP
	ip_address	147.232.16.36
	ip_router	147.232.16.1
	ip_netmask	255.255.255.0
	tcp_sockets	8
	udp_sockets	8
	raw_sockets	1
	nb_sessions	4
	nb_commands	8
	nb_adapter	0
	nb_domain

Link Driver 3C5X9
	FRAME Ethernet_802.3
	PORT 300
	INT 12

NetWare DOS Requeste
	FIRST NETWORK DRIVE = F
	NETWARE PROTOCOL = NDS BIND

V novelli ziadne problemy (zavadzaci bat subor vyzeral nasledovne:)

rem @echo off
lh lsl
lh 3c509
lh ipxodi
lh odipkt 1 96
netx
c:\novell\find

Po zavedeni odipkt a winpkt som spustil win a winsock
(bat subor vyzeral nasledovne:)

@echo off
lh lsl
lh 3c509
lh ipxodi
lh odipkt 1 96
lh c:\win.net\trumpet.old\winpkt.com 0x60
win

som spustil a nakonfiguroval trumpet.exe
ziaden problem, vyskusal som netscape - okamzita havaria Windows, navrat do
dos prompt-u bez prepnutia rozlisenia :-( v FTP prerusovany prenos (dlhe
pauzy, az "zaseknutie" toku dat ) v netscape "zhodenie" vindows.
V pripade, ze som pouzil SLIP (bez zavedenia driverov sietovej karty)
a s pripojenym modemom sa pripojil by dial-up na terminal server -

				VSETKO OK !!!!

v pripade ze som spustil trumpet nastaveny na SLIP (bez zavedenia driverov
sietovej karty) ale BEZ PRIPOJENEHO MODEMU, netscape "zhodil" vindows, a
sucasne doslo k POSKODENIU NETSCAPE.EXE, tak, ze kazdy dalsi pokus (aj pri
funkcnom trumpet winsocks skoncil "zrutenim" vundows do DOS-u BEZ prepnutia
rozlisenia, ale s funkcnym promptom.

Mam podozrenie na sietovu kartu, alebo nevhodne casovanie zbernice.
Ale ani zmena casovania na 7.192 MHz (8MHz ako XT) ani zvysenie Wait State
nepomohli :-( zeby pomohlo zakazat L2 cache ? - ale potom by som dostal
leeeeeeeenivy system :-( stacia 4 MB RAM pre spustanie Netscape ? - ziadna
ina aplikacia okrem win,trumpet a netscape v mem )

Opakujem, Novell chodi bez problemov :-(niekolko MB subory, spustanie
programov etc....)

Som z toho trochu zufaly :-( kto poradi ? )
						Vopred dakujem
Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk