winsock+netscape+3com509c :-(

Michal Vodicka vodicka at cslab.felk.cvut.cz
Wed Sep 20 02:50:38 CEST 1995

> Pri prekonfigurovani sietovej karty (zmenil som IRQ z 10, ktore je vyhradene
> pre jeden z PCI slotov (v sucasnosti neobsadeny) na IRQ 12.
> po spusteni Testu v konfiguracnom programe presiel
> Register Acces test,
> EEPROM Vital Data test
> EEPROM Configurable Data Test
>
> Ale
>
> FIFO Built-in Self Test us nie :-(

Tohle delaji starsi verze softwaru k 3c509 s novejsimi kartami.
Zkuste si stahnout posledni verze z ftp.3com.com (snad je to
spravne). Karty ale jinak bez problemu chodily (v novellu) i se
starsimi verzemi driveru, problem byl jen s testovacim softwarem.

> leeeeeeeenivy system :-( stacia 4 MB RAM pre spustanie Netscape ? - ziadna
> ina aplikacia okrem win,trumpet a netscape v mem )

Moc ne, zalezi pak, kolik pameti je skutecne k dispozici (nepouzivate
treba cache, emm386 a podobne veci? BTW -- novellske VLM take zaberou
cast XMS v DOSu i woknous). Netscape (1.1) mi ve 4 MB chodilo, ale
pomerne pomalu, vice pameti bylo dost poznat. Kdyz bylo volne pameti
o hodne min, hlasilo to pri spusteni Runtime Error 203 :-) (borlandi
heap overflow). Je docela mozne, ze v nejakem mezistavu, kdy je
pameti o neco vic, ale jeste ne dost, muze dojit k vami popisovanym
havariim. V tom pripade by melo pomoct i pridani virtualni pameti.

Jeste neco me napadlo -- jakou pouzivate verzi VLM (aktualni je
1.20 A)? A mate spravne nainstalovane sitove drivery ve windows; tj.
chodi novell bez problemu i ve windows?

Michal Vodicka