Konektivita k nekterym WWW serverum

Koula Vaclav koula at faf.cuni.cz
Thu Sep 21 09:22:56 CEST 1995

Microsoft Mail v3.0 (MAPI 1.0 Transport) IPM.Microsoft Mail.Note
From: Koula Vaclav
To:  'Conf : net at vax.felk.cvut.cz'
Subject:  RE: Konektivita k nekterym WWW serverum
Date: 1995-09-21 09:22
Message ID: F64F1FE3EAF3CE11BD570020AFCF3145
Conversation ID: RE: Konektivita k nekterym WWW serverum

LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

Rozhodne nemam v umyslu zacinat spor UNIX vs. Windows NT, ale prosim,
zvazte logiku svych prispevku. Zde konkretne :

Jeden (!) clovek napise, ze ma problemy s KONEKTIVITOU k nekterym WWW
serverum, NAPR.(!) Microsoftu a EMWACu.
Z techto dat se vzapeti v dalsim prispevku odvodi, ze obecne Windows NT
jsou nespolehlivy system .

Pritom -
 - napr. na EMWAC se pripojuje mesicne radove deset tisic uzivatelu a
jeden (!) pise, ze ma problemy. Pocet pripojeni na www.microsoft.com
neznam, ale to budou asi denne desetitisice z celeho sveta.
 - skutecne verite tomu, ze by Microsoft, coz neni bezvyznamna US firma,
 nechal bezet svuj WWW server, dnes tak zakladni komunikacni nastroj,
nespolehlive ?
 - u jakych dalsich WWW serveru byly problemy s konektivitou, bylo uvedeno
NAPR.(!) Microsoft a EMWAC ? Byly to vyhradne servery na NT ?

Nevzpominam si dale, ze by se zde casto ventilovaly problemy kolem WWW
serveru na Windows NT (zda se mi to trochu jako podsouvani myslenky),
jsou-li vsak prezentovany generalizacemi jako byla vyse uvedena, pak neni
divu.

Zdravi

  Vaclav Koula
# European Microsoft Windows Academic Center (EMWAC CZ)
#    URL: http://emwac.faf.cuni.cz/html/emwaccz.htm
# Faculty of Pharmacy, Charles University
#    URL: http://www.faf.cuni.cz, http://www.cuni.cz
# Heyrovskeho 1203, 500 05 Hradec Kralove
# Czech Republic
#
# tel. +42-49-5235021 l. 473
# fax  +42-49-5210002
# e-mail: koula at faf.cuni.cz

> Vhodnych serveru pro NT je pomerne hodne ale obvykle to jsou komercni
> produkty v cene kolem 1000 USD. Odkazy na nekolik z nich mame na :

Vy si myslite, ze Microsoft na svem www.microsoft.com pouziva public
domain program pro server ? Ja ne. Predpokladam, ze tech 1000 $ nekde
vyskrabnou. Dokonce se domnivam, ze i na emwac.faf.cuni.cz maji neco
lepsiho nez volne dostupne produkty.

Dovoluji si pri teto prilezitosti pripomenout ctenym ctenarum teto
konference, ze zde uz nekolikrat byly ventilovany problemy s WWW servery
snad pokazde se jednalo o platformu Microsoft Windows NT. Jako reseni byl
zpravidla doporucovan nakup programu v cene bratru 500 az 1000 $.

Pokud se snad nekdo z vas zamysli nad tim, na kterem operacnim systemu
postavit sve Internetovske informacni sluzby, doporucuji vse dukladne
zvazit, nez "usetrite" nebo si "usnadnite zivot". Jestlize uz sve sluzby
na Windows mate a chcete kupovat komercni WWW server, asi stoji za uvahu,
jestli si radeji neporidit zadarmo Unix (napr. Linux, ktery vam
mimochodem na stejne konfiguraci pobezi rychleji) a kvalitni WWW server,
polovinu penez vrazit do skoleni a za druhou si koupit neco pro radost -
treba kukackove hodiny a pribit je na zed skobou z ryziho zlata s
briliantiky. Zkratka neco, co vas potesi...

Preji vsem pekny den

!!! Beware, my phone and fax numbers has been changed !!!!
 Pavel Satrapa                    Liberec University of Technology
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Computer Science
 Phone:  +42-48-5227-374          Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +42-48-5100-865          Czech Republic