Cenik sluzeb vubec (Was: Cenik sluzeb CESNETu)

Jan Prikryl prikryl at uni-paderborn.de
Thu Sep 21 09:41:02 CEST 1995

> Date: Wed, 20 Sep 1995 22:16:12 MET-2DST
> From: Martin Krejci <mkre at oku-ck.cz>
> To: net at cs.felk.cvut.cz
> Subject: Cenik sluzeb vubec (Was: Cenik sluzeb CESNETu)
>
> Me nejvic nebavi poplatky TELECOMu. Zatimco ve velkych mestech se da
> viset na Internetu treba celou noc za jeden impuls (tj. za 1,60 Kc),

Zalezi na ustredne a TELECOM se _velice_ cini, aby i na stare analogy
dobastlil pocitadla impulsu ... takze ja jsem v Praze na Vinohradech
mohl viset celou noc za 1,90 (a 5% DPH), pokud mi spojeni nespadlo, coz
tak 2-3x za noc ucini (mozna zavesi modem na druhe strane, protoze jsem
pripojeny uz moc dlouho), ale pocitam, ze az se vratim z Nemecka, bude
to klasicky impuls za sest minut nebo kolik (furt lepsi nez za 40 vterin,
uznavam). A dovolat se pres analogovou ustrednu pres den je docela
horror,

> Muzeme cekat na ISDN, ktere je pro dnesni potreby uz pomale, avsak o
> hodne lepsi nez to, co mame k dispozici dneska. Slysel jsem ale, ze

Co jsem slysel, tak to pry bude nejdrive za dva roky. Tou dobou budou
mit v USA optiku natazenou az domu ("jedna pani povidala", ze pry
AT&T neco takoveho tvrdi).

> Pokud by mi nekdo pred nadchazejicimi volbami populisticky slibil, ze
> se postara o informacni dalnice, tak bych na to mozna slysel...

Bylo by to prijemne ... koneckoncu, pokdu se dobre pamatuji, v EU byl
nedavno zrusen (ci teprve bude? slysel jsem to na ARD a ma Nemcina zas
za tak moc nestoji) monopol Telecomu na dalkove spoje - a podle mne
polozit ATM optiku mezi dejme tomu okresnimi mesty by nemuselo stat
"zas tak moc" ... to by bylo neco :-))))).

Honza

   Jan Prikryl                         honzo on IRC
   postgraduate guest student          E-mail:
   FB17 (Informatics & Mathematics)        <prikryl at uni-paderborn.de>
   Paderborn University, Germany           <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>