Konektivita k nekterym WWW serverum

Pavel Janecek JANECEK at cmc.cz
Thu Sep 21 09:59:50 CEST 1995

Zdravim Vas vsechny,
rad bych ponekud uklidnil vzruseni kolegu, kterym se saha na milovanou
hracku od Microsoftu a vratil diskusi ponekud do jinych dimenzi.
Problem s NT servery webu se mi podarilo vyresit, stacilo presetovat
parametry winsocku 2.0.B (MTU 1500->512, TCP RWIN 4096->512, TCP MSS
1460->470) a servery se zacaly se mnou bavit. Nevim proc se jim
puvodni nastaveni nelibilo, kdyz cca 99% beha s puvodnim nastavenim a
ostatni protokoly(ftp:...), krome http:, pracuji v poradku a pres
stejny winsock. To snad jen pro informaci, pokud by se nekdo dostal do
podobne situace.
kazdopadne diskuze (nebo diskuse?) velmi zajimava. Souboj Unixu guys a
Gatese zdaleka neni dobojovan. Toz: "Kdoz su bozi bojovnici..."

> From:
          Koula Vaclav <koula at FAF.CUNI.CZ> >
> [...]
>  - skutecne verite tomu, ze by Microsoft, coz neni bezvyznamna US firma,
>  nechal bezet svuj WWW server, dnes tak zakladni komunikacni nastroj,
> nespolehlive ?
>  - u jakych dalsich WWW serveru byly problemy s konektivitou, bylo uvedeno
> NAPR.(!) Microsoft a EMWAC ? Byly to vyhradne servery na NT ?
>
> Nevzpominam si dale, ze by se zde casto ventilovaly problemy kolem WWW
> serveru na Windows NT (zda se mi to trochu jako podsouvani myslenky),
> jsou-li vsak prezentovany generalizacemi jako byla vyse uvedena, pak neni

*********** Czech Management Center Celakovice ***********
** nam. 5. kvetna 2, 250 88 Celakovice, Czech Republic  **
**                                  tel:+42 202 891 441 **
** ing. Pavel Janecek               fax:+42 202 891 997 **
** Director of Computer Center   e-mail:janecek at cmc.cz  **