MIME ?

Martin Bily bily at cs.felk.cvut.cz
Sat Sep 23 13:50:07 CEST 1995

Vladimir Solnicky pise:

>  Do konference jsem se prihlasil vcera odpoledne, takze jsem puvodni
>zpravu nezachytil, ale tema me zajima (jsem typicky uzivatel MIME) a proto
>se chci zeptat: Umoznuje konferencni system na cs.felk.cvut.cz nastavit,
>ktere radky se maji filtrovat (napr. vsechny krome tech na seznamu a
>pod.)?

Ano.

>  S timto jsem se jeste nesetkal. Mohl byste mi (treba soukrome) napsat,
>ktere programy to byly? Ja se setkal jen se situaci, kdy postovni program
>uzije v zahlavich pokracovaci radek a konferencni sytem s touto situaci
>nepocita a zbytek urizne. A pak ve zprave chybi treba definice
>,,boundary=3D''.

Jmena (jmeno ?) konkretnich programu neznam. Slo ale o to,
ze v zahlavi uvadely radek vyjadrujici delku vlastniho textu
dopisu, pricemz tento udaj nebyl vzdy spravny.
Na strane prijemce (byl nastesti jen jeden) se pak stavalo,
ze v prehledu prijatych dopisu nebyl zobrazen udaj o dopise
nasledujicim za timto chybnym. Zrejme se delka dopisu u prijemce
odvozovala z onoho nespravne uvedeneho udaje. Pokud byl vlastni
dopis kratsi, pak se do jeho tela myslim zahrnul i zacatek dopisu
nasledujiciho.
Omlouvam se za nepresny popis, na detaily se jiz nepamatuji.

						Martin Bily