MIME ?

Vladimir Solnicky Vladimír Solnický <vs@utia.cas.cz> vs at utia.cas.cz
Mon Sep 25 09:01:04 CET 1995

On Sat, 23 Sep 1995, Martin Bily wrote:

> Jmena (jmeno ?) konkretnich programu neznam. Slo ale o to,
> ze v zahlavi uvadely radek vyjadrujici delku vlastniho textu
> dopisu, pricemz tento udaj nebyl vzdy spravny.
> Na strane prijemce (byl nastesti jen jeden) se pak stavalo,
> ze v prehledu prijatych dopisu nebyl zobrazen udaj o dopise
> nasledujicim za timto chybnym. Zrejme se delka dopisu u prijemce
> odvozovala z onoho nespravne uvedeneho udaje. Pokud byl vlastni
> dopis kratsi, pak se do jeho tela myslim zahrnul i zacatek dopisu
> nasledujiciho.
> Omlouvam se za nepresny popis, na detaily se jiz nepamatuji.

  Z tohoto popisu mi pripada, ze jde o radku Content-Length:. Ta ale
(podle mych vedomosti) nema s MIME moc (nic) spolecneho a souvisi spise se
zpusobem ukladani posty: zda budu pred kazdy retezec ,From ' na zacatku
radky davat nejaky znak -- obvykle ,>' -- abych mohl pouzivat standardni
Berkeley format pro ukladani posty, kdy jsou jednotlive dopisy oddelene
touto radkou, nebo zda (pokud?) bude v dopisu Content-Length:, vyuziji ho
a nebudu kazit text dopisu (coz docela hodne angliciky pisicim lidem --
alespon podle konferenci, ve kterych jsem prihlasen [pine-info] -- vadi).
Mam dojem, ze tato druha moznost je vyuzivana v Unixech systemu V.

  Pokud o tom nekdo vi vice, byl bych rad, kdyby me poucil. A treba by to
zajimalo ostatni ucastniky konference.

|  |  Bc. Vladimir Solnicky
|  |  Institute of Information             UTIA AV CR
 \/   Theory and Automation                Pod vodarenskou vezi 4
Department of Computing Systems            182 08 Praha 8-Liben
+42 2 6605/2212   fax: +42 2 66414677      Czech Republic
+42 2 6605/2364   e-mail: vs at utia.cas.cz   ftp.utia.cas.cz
http://www.utia.cas.cz/user_data/vs/vs-home-{en|cz|ce}.html