MIME ?

Vladimir Solnicky Vladimír Solnický <vs@utia.cas.cz> vs at utia.cas.cz
Mon Sep 25 09:28:20 CET 1995

On Sun, 24 Sep 1995, DLUK4261 Dan Lukes - I wrote:

> [...]
> zpravu lze poslat tehdy, pokud ad a) presne dodrzuje MIME normu (tu a
> tam totiz nekdo neodola a vymysli si vlastni content-type (zrovna u
> application/ms-tnet by me zajimalo, zda je normovy)). A ad b) pouze
> tehdy pokud je hlavni cast zpravy (obvykle text) citelna i bez
> aplikace MIME-compliant readeru. To, pravda znamena odpustit si treba
> narodni kodovani a jine "serepeticky", ale zase to umozni cteni posty
> jednoduchymi prostredky kazdemu. (Kolegovi Solnickemu, kteremu na
> diakritice velmi zalezi se timto omlouvam :-)) ) .

  Neodpustim si dve poznamky:
 -- bod b) je samozrejmost u kazde konference, u ktere neni v pravidlech
    receno neco jineho.
 -- bod a) ma ten problem, ze kazdy podtyp x-neco je zcela podle normy. A
    navic JE mozne nechat si registrovat novy typ a je mozne, ze to MS
    udelal. Je spise potrebne takto posilat veci, ktere nejsou velke a
    nic se v podstate nestane, kdyz si je nekdo neprecte, protoze nema
    bud vhodny postovni program nebo popr. odpovidajici aplikaci. V tomto
    se asi shodneme jak s kolegou Bilym, tak i s kolegou Lukesem.

|  |  Bc. Vladimir Solnicky
|  |  Institute of Information             UTIA AV CR
 \/   Theory and Automation                Pod vodarenskou vezi 4
Department of Computing Systems            182 08 Praha 8-Liben
+42 2 6605/2212   fax: +42 2 66414677      Czech Republic
+42 2 6605/2364   e-mail: vs at utia.cas.cz   ftp.utia.cas.cz
http://www.utia.cas.cz/user_data/vs/vs-home-{en|cz|ce}.html