Jan Koudelka xkoudel1 at cs.felk.cvut.cz
Mon Sep 25 09:40:09 CET 1995

Vim, ze na toto tema asi existuje spousta FAQ a ruznych jinych zdroju, ale
Vzhledem k tomu, ze jsem ani za cely den nic kloudneho neobjevil, hodilo by
se mi, kdyby se nasel nekdo s konkretnimi zkusenostmi, kdo by mi byl ochotny
poradit.

Potreboval bych sehnat E-mailovou adresu znameho, na ktereho mam obtizny
kontakt. Vim jeho jmeno a priblizne jmeno firmy v USA v Ohiu. Jestli je mozne
nejak spolehlive a ne moc obtizne tu e-mailovou adresu zjistit, poradte mi
prosim jak.

			Predem dekuji za kazdou poskytnutou informaci.

								Jan Koudelka
								CVUT, Praha