Pocet Cechu na Inetu?

MARK/BBDO markbbdo at markbbdo.anet.cz
Tue Sep 26 10:55:30 CET 1995

>To tezko nekde zjistite, protoze toto vedi pouze poskytovatele
>Internetu o svych zakaznicich (presneji o nekterych z nich).
>Prepokladam, ze Vam to nereknou.

To je prave to, co se mi na situaci v CR moc nelibi. Pro dalsi rozvoj INetu
je dulezite, aby firmy vedely, ze kdyz o sobe daji vedet na siti, ze to pro
ne neco prinese. Prinese v tom smyslu, ze si jejich WWW stranku prohledne
urcity pocet lidi. Je ovsem docela tezke nekoho presvedcit o tom, ze ma
investovat do WWW serveru (nebo si pronajmout prostor), kdyz mu nejsem
schopen sdelit tak zakladni vec jako je predpokladany pocet kontaktu (resp.
sledovanost, ctenost apod.).

Preji prijemny den,

Tomas HRDY                                      MARK/BBDO, a.s.
email: markbbdo at markbbdo.anet.cz                Tomas HRDY
       thrdy at connectinc.com                     Klimentska 30
FIDO:  89:498/154                               110 15 Praha 1
phone: 42-2-231 15 06                           Czech Republic
fax  : 42-2-2481 0904