anet.cz ,was: Pocet Cechu na Inetu?

Petr Hruby Petr.Hruby at mzcr.cz
Tue Sep 26 11:57:37 CET 1995

On 26 Sep 95, 10:55, MARK/BBDO wrote:

> To je prave to, co se mi na situaci v CR moc nelibi. Pro dalsi rozvoj INetu
> je dulezite, aby firmy vedely, ze kdyz o sobe daji vedet na siti, ze to pro
> ne neco prinese. Prinese v tom smyslu, ze si jejich WWW stranku prohledn
> urcity pocet lidi. Je ovsem docela tezke nekoho presvedcit o tom, ze ma
> investovat do WWW serveru (nebo si pronajmout prostor), kdyz mu nejsem
> schopen sdelit tak zakladni vec jako je predpokladany pocet kontaktu (resp.
> sledovanost, ctenost apod.).

Trochu odbocim.
Kdyz se me nekdo pta, kde by nasel seznam organizaci pripojenych u
nas k Internetu, vzdy ho odkazuji na seznam domen 2.urovne pod .cz
na gopher.eunet.cz. V posledni dobe je ale spousta firem
registrovanych pod anet.cz.
Zajimalo by me, zda nekde existuje seznam takto registrovanych firem.
Dale by me zajimalo, proc se zvlaste vetsi firmy, ktere to mysli
s pripojenim vazne a dlouhodobe, nenechaji registrovat primo pod
cz. Je s tim nejaky problem ?

Zdravi
Petr Hruby

--
Ministry of Health of the Czech Rep.    Petr Hruby, system administrator
Palackeho nam. 4                        e-mail: Petr.Hruby at mzcr.cz
128 01 Praha 2                          phone.: +42-2-24972193
Czech Republic                             fax: +42-2-24916019