Pocet Cechu na Inetu?

Pavel Satrapa PAVEL.SATRAPA at vslib.cz
Tue Sep 26 12:01:00 CET 1995

> To je prave to, co se mi na situaci v CR moc nelibi. Pro dalsi rozvoj INetu
> je dulezite, aby firmy vedely, ze kdyz o sobe daji vedet na siti, ze to pro
> ne neco prinese. Prinese v tom smyslu, ze si jejich WWW stranku prohledne
> urcity pocet lidi. Je ovsem docela tezke nekoho presvedcit o tom, ze ma
> investovat do WWW serveru (nebo si pronajmout prostor), kdyz mu nejsem
> schopen sdelit tak zakladni vec jako je predpokladany pocet kontaktu (resp.
> sledovanost, ctenost apod.).

Ja nevidim duvod, proc by poskytovatel Internetu nepodal celkovou
souhrnnou informaci o poctu uzivatelu, ktere pripojuje (pokud ji
samozrejme zna - tyhle veci jsou dost dynamicke a pripoji-li si nekdo
sit, zna pocet uzivatelu jen on). Nicmene alespon odhad by jiste byl
ochoten poskytnou, ovsem to uz jsme zase v oblasti odhadu. Takze zde
prezentovany vzorecek 4-10 uzivatelu na jeden pripojeny pocitac je myslim
docela pouzitelny. Spise bych se klonil k tem ctyrem - osobni pocitace
dominuji a tlaci prumerny pocet uzivatelu na jeden pocitac vyrazne dolu.
Napr. u nas mame bratru 350 pripojenych pocitacu a 1200 registrovanych
uzivatelu.

Preji vsem pekny den

!!! Beware, my phone and fax numbers has been changed !!!!
 Pavel Satrapa                    Liberec University of Technology
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Computer Science
 Phone:  +42-48-5227-374          Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +42-48-5100-865          Czech Republic