Seznam INET provideru v CZ

Jan Prikryl prikryl at uni-paderborn.de
Wed Sep 27 12:43:36 CET 1995

Dobry den vsem,

mozna jste si vsimli, ze asi pred deseti dny jsem se v konferenci
zminoval o WWW strance se seznamem INET provideru v Ceske Republice.
Myslel jsem, ze stranku jeste presuneme nekam jinam, ale nakonec
zustalo u stareho URL.

Takze senznam provideru Internetu najdete uz napevno na URL

        http://sgi.felk.cvut.cz/~prikryl/providers.html

ci v textove forme na

        ftp://sgi.felk.cvut.cz/pub/misc/providers.txt

Pripadna doplneni, opravy jazyka (je to anglicky, myslite, ze by
to melo byt i cesky?) a tak dale mi prosim posilejte na nekterou
z nize uvedenych E-mail adres.

V souvislosti s tim mne napada, jestli nekdo vi, kdo vsechno
poskytuje firmam prostor na WWW serverech? Nema nekdo takovy
senznam hotovy? Mozna bych ho pouzil jako doplneni teto stranky.

Honza Prikryl

   Jan Prikryl                         honzo on IRC
   postgraduate guest student          E-mail:
   FB17 (Informatics & Mathematics)        <prikryl at uni-paderborn.de>
   Paderborn University, Germany           <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>