Multi-port serial board

Tomas Kouba TOMAS at neo.cz
Thu Sep 28 20:41:49 CET 1995

> Potreboval bych typ na nejaky multi-port serial board do PC. Vim, ze
> takoveto desky
> vyrabi DIGIBOARD, Star Gate Technologies atd., ale nemam s tim zadne
> prakticke
> zkusenosti. Jde mi o obsluhu minimalne 8 modemu na jednom PC s Windows NT.
> Na HW kompatibility listu tyto firmy a jejich zarizeni jsou spolu s dalsima,
> ale
> nemohu se dopatrat na tuzemskeho prodejce.
> Koupit interni nebo externi - nedovedu si to ani moc predstavit ?
>
> Za jekokoliv informace o pouzivani nebo vedouci k prodejci predem diky.

Doporucuji koupit Digiboard protoze ostatni neznam a toto funguje i
kdyz jsem to pod NT neprovozoval, ale pokud je to na HW komp.

Prodejce: Soft-Tronic Ustredi v Ostrave, Masarykovo nam. 5 702 00
te: 069/6115392, 6117383235336,231667

Maji podle meho celkem slusne ceny (nejsem jejich zastupce a ani u
nich nepracuji...)

Zdravim ...
Tomas  K o u b a                          NEOKORTEX s.r.o. (Ltd.)
Czech Republic                            Na rovnosti 2245/3
INFO SYSTEM ARISTOTELES                   130 00  Praha 3
E-mail: tomas at neo.cz                      Phone: +42 2 6831285
                                          Fax  : +42 2 6834141