(Re: Servery v domene) aneb Co je to server?

Michal Kocer (Michal Kočer) <kocer@merlin.pap.univie.ac.at> kocer at merlin.pap.univie.ac.at
Tue Apr 2 18:08:48 CEST 1996

Jiří Kuchta napsal:

> To ovsem neni vypis pouze serveru, ale vsech stanic, ktere jsou v
> dane siti zname!!!
Asi se lisi nas pohled na pojem slova SERVER. Ale i vsechny vlastnosti
danych "stanic" lze vypsat pomoci ls -d domena.ac.at v nslookup-u.
No a pak si, treba pomoci awk, vytridte ty, ktere splnuji vasi definici
"serveru".

			Michal K.

PS:
Prosim, rekne te mi nekdo co je to "server"? To slovo je silne zmatecne.
Je muj Linux-box na PC486 "serverem", kdyz na nem mohou bezet servery
(NFS,HTTPd,FTP....)? Je PC s NCSA telnetem a zaplym FTPd "serverem"?
(Ja tomu nerozumim; je zizala had? ;)