(Re: Servery v domene) aneb Co je to server?

*** Prcek - Zdenek Sindelar, FAV 2 *** SINDEL40 at hermes.zcu.cz
Tue Apr 2 18:45:18 CEST 1996

> Prosim, rekne te mi nekdo co je to "server"? To slovo je silne zmatecne.
> Je muj Linux-box na PC486 "serverem", kdyz na nem mohou bezet servery
> (NFS,HTTPd,FTP....)? Je PC s NCSA telnetem a zaplym FTPd "serverem"?
> (Ja tomu nerozumim; je zizala had? ;)

Ja to taky sam presne nevim ... Jak jsem psal, ptal se me na to jeden
kamarad a tak sem slibil ze to mu to zjistim.
Metoda pres nslokup myslim bude stacit.
Dekuji vsem za rady a informace

Zdenek 'Prcek' Sindelar             University of West Bohemia, Pilsen
                                        Faculty of Applied sciences
E-mail: sindel40 at scyla.zcu.cz
WWW:    http://scylla.zcu.cz/~sindel40