Problemy s klavesnici

Dan Lukes DAN at obluda.kolej.mff.cuni.cz
Fri Apr 5 00:28:19 CEST 1996

Dne  4 Apr 96 v 16:52, Tomas Vida uvedl(a):

> Date sent:      Thu, 4 Apr 1996 16:52:00 +0100

Tato odpoved ma dve casti. Prvni je urcena autorovi "Re:" a je psana
systemem "jak se do lesa vola". Tu prosim necht cte jen on. Ostatni
prosim, aby ji preskocili precetli si az prosbu ve druhe casti ...

Odpoved pro autora "Re:":

> Ahoj vsichni,
> mam k tomuto problemu pouze jedinou odpoved:
> kup si Macintosh a nebudes mit problemy s nicim !!!!!!!

    Velice konstruktivni a podnetna odpoved do konference o >450ti
uzivatelich.
    Co kdyby sis na svem genialnim Macintoshi nastavil spravnou casovou
zonu kdyz je tak "bezchybny" a nevotravoval tady s dopisy oznacenymi jako
+0100 ? To i ty vecne pomlouvany Win95 umeji prehodit automaticky ...

                                        Nazdar.

                                                Dan

Cast dopisu pro ostatni:

Chtel bych vas poprosit - mame letni cas, nekterym z nas se radi podle
dle zony prepocitaneho casu posta v mailboxu a spatne oznacena posta dela
problemy ...
Zaroven se omlouvam tem, co podobnou prosbu ode mne cetli jiz v CSINFO-L

                                            Pekne dekuji

                                                    Dan Lukes

Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +42-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ