Zpomaleni sitovych operaci

Martin Machacek martin at rockwell.cz
Fri Apr 5 15:58:07 CEST 1996

Doporucuji ve Windows nainstalovat TCP/IP. Pro WfW balik TCP32B.EXE.
Je volne k dispozici na ftp.microsoft.com nebo v domene cz napr. na
emwac.faf.cuni.cz. Ve W95 je TCP/IP stack primo soucasti systemu. Pote
nastavte TCP/IP jako protocol pro klienta pro Microsofti sitovani.
Pokud to udelate na vsech PCeckach bude vse fungovat jako drive s
NetBEUI (ktere muzete odinstalovat). Jediny rozdil bude v tom, ze
na Ethernetu se budou vyskytovat pouze framy obsahujici IP pakety.
Dalsi vyhodou je, ze narozdil od NetBEUI se TCP/IP pakety daji routovat,
takze je mozno pripojovat i disky pres Internet.
Popsanou konfiguraci pouzivame v nasi siti k plne spokojenosti jiz
delsi dobu. Zatim jsem nepozoroval zadne zpomaleni prenosu mezi Unixovymi
stanicemi v prubehu prenosu mezi PCeceky s Windows.

|                         Martin Machacek                         |
|        Rockwell Automation Ltd., Research Center Prague         |
|           Americka 22, 120 00 PRAGUE, Czech Republic            |
|           phone : +42 2 252009    fax : +42 2 250467            |