HotDog - HTML Editor

Stanislav Koci bilbo at hobit.anet.cz
Wed Apr 10 11:44:48 CEST 1996

On Tue, 9 Apr 1996 16:25:49 +0200 you wrote:

>Nehodlam se pri o to, zda je jednani nekterych kolegu tresnym cinem
>ci nikoliv (od toho jsou pravnici a soudy) a vubec se mi taky nelibi,
>ze je tato konference takto zneuzita, nicmene dovolte mi prispet svou
>troskou do mlyna : neni nahodou v trestnim radu take neco o navadeni
>k trestnemu cinu a neni nahodou prave to, ceho jsme tu svedky ?

Nevim, zda nerozpoutam flame war, ale tak mne napadlo, ze kdyz nekdo
vyrobi programek, ktery napr. "zaregistruje" Hot Dog, de facto tento
programek je take autorske dilo a je chranen autorskym zakonem stejne
jako kazdy jiny sw. Zni to sice absurdne, ale asi je to tak.

Nevim, jak by to v pripade, ze v tom programu uvede, ze se pouziva na
to a to a jeho pouzitim muze dojit k poruseni zakona, bylo s porusenim
zakona. Autor toho programku jej totiz vlastne porusit nemusi.

Bye
Stan /\

Stanislav Koci			e-mail: bilbo at hobit.anet.cz
HOBIT s.r.o.			http://www.hobit.cz