HotDog - HTML Editor

Martin Michale MICHALE at hq.glavunion.anet.cz
Wed Apr 10 12:11:34 CEST 1996

Zdravim,

> Mam sak jednu lahudku pre setkych zastancov HotDogu. Mam totiz na
> tento program Crack,a jeho pomocou tak ziskat registrovanu versiu.
> Mam to vyskusane na verzii Hot Dog 2.0 Pro, na vyssich som neskusal.
> Ak bude zaujem poslytnem ...

Jenom bych chtel upozornit, ze v ceskem pravnim radu (konretne v trestnim
zakoniku) existuje paragraf, ktery se zabyva porusovanim autorskeho prava.
Bohuzel jej momentalne nemam k dispozici, protoze bych jej zde rad citoval
:-)

Pred asi ctrnacti dny (mozna tremi tydny) byl tento zakon novelizovan
Nevite nekdo, kde by se dal sehnat ?
( Myslim tim citaci zakona o autorskych pravech, ne ten crack. )

Zdravi
   Michael Macek

Zdravi
   Martin Michale