No subject

Martin Frys newtonit at vol.cz
Wed Apr 10 12:34:48 CEST 1996

mam podobny problem, mam ruske texty a chci je zobrazit ve windows
3.11, uz jsem si neco stahnul, ale stale je to rozsypany caj
mam nejaky rezident, takze v dosu to vidim, kdybyste vedeli o nejake
skladce na inetu (konvertory true type pro rusko)

| Martin Frys                                     |
| NEWTON IT s.r.o.              Tel: +42 2 299980 |
| Vysehradska 49, Praha 2, 128 00, Czech republic |
| E-mail: Martin Frys <newtonit at mbox.vol.cz>      |
| http://www.vol.cz/NEWTONIT/                     |