HotDog - HTML Editor

David Rohleder davro at informatics.muni.cz
Wed Apr 10 16:30:48 CEST 1996

> Nehodlam se pri o to, zda je jednani nekterych kolegu tresnym cinem
> ci nikoliv (od toho jsou pravnici a soudy) a vubec se mi taky nelibi,
> ze je tato konference takto zneuzita, nicmene dovolte mi prispet svou
> troskou do mlyna : neni nahodou v trestnim radu take neco o navadeni
> k trestnemu cinu a neni nahodou prave to, ceho jsme tu svedky ?
> (Nechtejte me tvrdit, ze kdyz mi poslete attachment, ve kterem je
> popsan postup nelegalniho softwaru, tak ze Vam nikdo to navadeni
> nedokaze.)
>
> Jan Vysehradsky

A dokaze? Nerad to rikam, ale v soucasne dobe to neni mozne. Sluzby jako
e-mail jsou ve sve podstate anonymni, a v nasem state se  digitalni podpisy
neuznavaji. Dokazte tedy, ze jsem tuto postu poslal ja a ne nekdo jiny z
uplne jineho pocitace.

| David Rohleder                            e-mail: davro at fi.muni.cz    |
| Karla Capka 2348                                                      |
| 697 01 Kyjov                                                          |
| Czech Republic                                                        |