Pravo a Internet (was Re: HotDog - HTML Editor)

Peter Sevc sevc at saske.sk
Wed Apr 10 17:44:15 CEST 1996

>A dokaze? Nerad to rikam, ale v soucasne dobe to neni mozne. Sluzby jako
>e-mail jsou ve sve podstate anonymni, a v nasem state se  digitalni podpisy
>neuznavaji. Dokazte tedy, ze jsem tuto postu poslal ja a ne nekdo jiny z
>uplne jineho pocitace.

>| David Rohleder                            e-mail: davro at fi.muni.cz    |

Ak sa nemylim (a ak ano, opravte ma), da sa zistit, odkial bol mail poslany
(teda z ktoreho pocitaca). Adresu odosielatela je mozne pravdaze
zakamuflovat. Program, ktory pouzivam, napriklad umoznuje nastavit
odosielatela. Z hladiska prava by preto asi bolo problematicke niekoho preto
tahat pred sud. Neviem, ci je to podla zakona mozne.

Peter Sevc
    Institute of Materials Research, Slovak Academy of Sciences
               Watsonova 47, 043 53 Kosice, Slovakia
E-mail: sevc at saske.sk                   Finger: sevc at imrnov.saske.sk
        sevc at imrnov.saske.sk                    sevc at linux1.saske.sk
        sevc at nessie.dnp.fmph.uniba.sk   Phone:  +42 (95) 38115