ukradena karta

Ludvik Urban lu at lojzik.troja.mff.cuni.cz
Thu Apr 11 09:09:48 CEST 1996

Zdravim.
Nedavno byl v nasi laborce ukraden pocitac a s nim
i sitova karta s MAC: 00:00:01:02:45:81.

Asi pred mesicem jsem tuto kartu zachytil v nasi siti,
jak imituje jiny stroj. Podarilo se mi ji lokalizovat
na segment, ale nemaje zadnych pravomoci to tim skoncilo.
I kdyz puvodni majitel me presvecoval, ze pocitac je uz
davno pryc, je mozne, ze nekdo nekde na inetu eviduje
a kontroluje kradeny HW. Taky se ta karta muze objevit
v nejakem bazaru atd, atd.

Tak kdyby na ni nekdo nekdy narazil a da mi vedet, budu vdecny.

Ludvik Urban