Pravo a Internet (was Re: HotDog - HTML Editor)

Miroslav Wagner WAMBI at Barbie.die.fmph.uniba.sk
Thu Apr 11 10:08:15 CEST 1996

Dna 11 Apr 96 o 8:53, Pavel Satrapa natrieskal(a) klavesnicou:

>V kazdem pripade doporucuji VELMI DURAZNE clenum teto konference, aby
>zvazili, jake prispevky vlastne publikuji a PRESTALI ROZESILAT NAVODY KE
>ZNEUZIVANI SLABYCH MIST jakychkoli programu a systemu.

Pod slabe miesta sa ale zvyknu ratat taktiez chyby programu. Tie
chyby ak ich nepozname, tak muozu jednak pomuoc "kradnuti softu" ale
taktiez ak si napriklad soft aj zakupime, tak pomocou neho sa da
napriklad sam sebe uskodit. Take chyby ale netreba zverejnovat, lebo
tym osocujeme firmu, ktora ho vyrobila, pripadne to niekto zneuzije ?!
Vsak co oko nevidi to srdce neboli :-).

bye
Miro :-)

PS: pocul som, ze pomocou dobre spravenej HomePage sa da uskodit
uzivatelovi ktory si spusti novy netscape pod Win NT, co je na tom
pravdi. Presnejsie nezverejnujem o co ide (pocul som o tom viac a
konkretnejsie) lebo to je mozno nezakonne. :-)

 Miroslav Wagner, Student of Informatics, Network Administrator
 Faculty of Math. and Physics, Comenius University, Bratislava
 URL   : http://www.dcs.fmph.uniba.sk/~wagner/
 E-mail: wagner at dcs.fmph.uniba.sk
 Phone: +42-7-724 000, 725 800, 725 868 / ext. 253