DOS a FTPD

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Fri Apr 12 16:45:07 CEST 1996

Pravda je, co napsal pan Michal, a nepamatuji se, ze by tomu kdy bylo
jinak. Tzn. kdyz zavolate tn bez parametru, je automaticky v server modu.
Pri spravnem config.tel se pak na PC muzete dovolat FTP. Navic lze
zavolat DOS shell (puvodni pozadavek znel na program v pozadi), nevim
ovsem, kolik zbude volne pameti.
                                          Bohumil Chalupa