DOS a FTPD

Juraj Panko Juraj.Panko at tuke.sk
Fri Apr 12 18:52:39 CEST 1996

			Dobry den !
sorry, je to asi rada v style "vyhodte windows, dajte tam UNIX", ale ak by
to bolo trochu mozne (ak to ten stroj zvladne) prihovaram sa za instalaciu
OS/2. HW naroky: 386SX 6MB RAM (na 4 MB, ktore slubuju budu mat servre
fatalne problemy) ale radsej 8 MB a cena za OS je okolo 5000 Sk. Viem ze su
to investicie, na druhej strane je to spolahliva a po doplneni niekolkych
patches aj velmi bezpecna platforma. Navyse FTP server sa velmio pohodlne
ovlada...
Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk