'off topic' dotaz na news

Frantisek Fisl ffisl at dns1.travel-net.com
Sat Apr 13 00:36:42 CEST 1996

Ales Cepek napsal:

> uz asi tyden mi nechodi nic z comp.lang.c++.moderated. Nevite nekdo,
> co se deje s nasimi net news? Mate nekdo podobne problemy s jinymi
> skupinami?

I kdyz pochybuji, ze bychom pouzivali stejny news server, stava se mi
neco podobneho. News Express ohlasi, ze v comp.lang.c++... a
ostatnich skupinach je, dejme tomu, pres 300 novych prispevku, ale
ukaze se mi jich tak pet.

BTW, vsiml jsem si, ze se asi pred tydnem zrodila nova skupina s nazvem
soc.culture.czech (spolu s soc.culture.slovak) avsak do dneska v ni
stale neni ani jeden prispevek. Mohl by toto byt podobny problem jako
o kterem se zminuje pan Cepek?

S pozdravem,
      v     v
Frantisek Fisl, B.A.Sc.