No subject

Martin Frys newtonit at vol.cz
Tue Apr 16 14:31:59 CEST 1996

> V ceske verzi W3.11 jsou fonty ARIAL, COURIER aTIMES i ve verzi s
> azbukou. Jsou to fonty s koncovkou "cyr". Pokud si zapnes ruskou
> klavesnici (narodni prostredi-primarni nebo sekundarni klav.) a pises
> pomoci vyse uvedenych fontu budes mit svoji azbuku. Rozmisteni je asi
> jako na ruskem psacim stroji - takze pro pocitacovou klavesnici s ceskym
> popisem zmatek.
to byla prvni vec, kterou jsem zkusil, lec texty jsou kodovane tak,
ze TT cyr to nezobrazily spravne :(((, potreboval bych nejake
konvertory ruskejch znakovech sad, proste cokoli abych ty data mohl
zobrazit ve windows
| Martin Frys                                     |
| NEWTON IT s.r.o.              Tel: +42 2 299980 |
| Vysehradska 49, Praha 2, 128 00, Czech republic |
| E-mail: Martin Frys <newtonit at mbox.vol.cz>      |
| http://www.vol.cz/NEWTONIT/                     |