Linux router

Kamil Kukura kamil at unicom.cz
Tue Apr 16 19:04:04 CEST 1996

In article <199604090934.LAA05873 at ns.felk.cvut.cz>,
   NET at m2.fedu.uniba.sk (Tomas Farkas) wrote:
>Hallo everyone,
>
>ma niekto z vas skusenosti s routrom TCP/IP zalozenom na Linuxe?
>Chceli by sme routovat TCP/IP pakety medzi LAN Ethernet a synchronnou
>pevnou linkou 64 kbit/s pomocou PC s Linuxom. Ocenime vsetky
>konstruktivne ohlasy.
>
>Tomas Farkas, Pedagogicka fakulta UK v Bratislave

Routing pomocou Linuxu, nie je ziadny problem. Skor bude obtiazne napojit
linku 64kbit na pocitac. Modemy (oznacovane ako baseband), ktore sa na
spojenie pomocou linky pouzivaju maju vystup interface V.35. Existuju
specialne karty do PC, ktore podporuje V.35 az do rychlosti 2Mb. Nie su
najlacnejsie a pri kupe treba vybrat taku, ktora chodi s Linuxom.

Kamil Kukura