Netscape bookmarks

Juraj Panko Juraj.Panko at tuke.sk
Thu Apr 18 19:14:08 CEST 1996

			Dobry den !

Pri svojom surfovani net-om som nazbieral vyse 50 kB bookmarkov.
Od toho casu sa mi Netscape sprava trochu cudne. AK otvorim viacej okien
Netscape stvrte okno mi napriklad pre nedostatok pamate nezobrazi vsetky
polozky, nedokaze otvorit dalsie okno, nedovoli otvorit okno news,
bookmarky ani ziadnu inu aplikaciu (dokonca ani prepinanie aplikacii pomocou
CTRL-ESC nefunguje !). Ak odstranim bookmarky pamate mam viacej (neodvazujem
sa napisat pri pouziti windows ze pamate je dostatok) a dany problem sa
neprejavuje. Ak rovnaky subor bookmarkov presuniem do unix-u (linux) na tom
istom pocitaci odozvy su trosku pomalsie (ale namiesto 4 okien otvorim 12
:-) ale problemy s nedostatkom pamate sa neprejavia a netscape pracuje "v
pohode". Windows su 3.1 pocitac je 486DX4 100MHz 12 MB RAM, 36MB Virtualnej
RAM na disku je dost miesta. V nastaveni Netscape mam 600 kB Memory Cache a
25000 Disk Cache. Nemate niekto nejaky tip ?
Alebo je to vlastnost ?

					Dakujem
* work:                 Juraj Panko                ,__o    *
* UVT TU v Kosiciach                             _-\_<,    *
* Bozeny Nemcovej 3     04001 Kosice            (*)/'(*)   *
* Tel: 545-79 (6332729) klapka 60 (66) panko at ccsun.tuke.sk *
* skolska linka 598     klapka 60 (66) gespa at csearn.bitnet *