Netscape bookmarks

Pavel Janecek JANECEK at cmc.cz
Thu Apr 18 19:23:41 CEST 1996

> Date sent:      Thu, 18 Apr 1996 19:14:08 +0200
> Send reply to:  net at cs.felk.cvut.cz
> Subject:        Netscape bookmarks
> From:           Juraj Panko <Juraj.Panko at tuke.sk>
> To:             win-l at dec51.faf.cuni.cz
> Copies to:      net at cs.felk.cvut.cz

>             Dobry den !
>
> Pri svojom surfovani net-om som nazbieral vyse 50 kB bookmarkov.
> Od toho casu sa mi Netscape sprava trochu cudne. AK otvorim viacej okien
> Netscape stvrte okno mi napriklad pre nedostatok pamate nezobrazi vsetky
> polozky, nedokaze otvorit dalsie okno, nedovoli otvorit okno news,
> [...]

Tipoval bych to na vlastnost, zrejme pevne danne pole nebo adresovy
prostor. Z vlastni zkusenosti nevim, takove mnozstvi bookmarks jsem
neposbiral. V kvalite je sila,

*********** Czech Management Center Celakovice ***********
** nam. 5. kvetna 2, 250 88 Celakovice, Czech Republic  **
**                                  tel:+42 202 891 441 **
** ing. Pavel Janecek               fax:+42 202 891 997 **
** Director of Computer Center   e-mail:janecek at cmc.cz  **