Netscape bookmarks

Juraj Panko Juraj.Panko at tuke.sk
Thu Apr 18 21:58:07 CEST 1996

			Dobry den !
According to Pavel Janecek.
> Tipoval bych to na vlastnost, zrejme pevne danne pole nebo adresovy
> prostor. Z vlastni zkusenosti nevim, takove mnozstvi bookmarks jsem
> neposbiral. V kvalite je sila,
AK budete robit spravcu a mat na starosti aj skolenia, nevyhnete sa tomu :-(
Sucasne by som sa chcel spytat, nepoznate nejaky produkt, ktory by
umoznoval lepsie manipulovat s bookmarkami (trebars, ze by boli MODULARNE -
aby sa mohli do zakladnych bookmarkov pridat ine - napr. idem ucit stavarov -
vlozim bookmarky o CAD-och, idem ucit ekonomov, vlozim tam bussines (toto
som dosiahol tak, ze som si vytvoril bookmarky pre jednotlive problematiky,
a tie potom vkladam pomocou funkcie bookmark z bookmark window do
bookmarkov, kde ma uz dalsie "moduly " ako on-line dokumentaciu,
prehladavace WWW etc. Takto je vybudovana zlozita stromova hierarchicka
struktura bookmarkov, ktora je casto vacsia ako spominanych 50 kB (myslim,
ze prve problemy sa objavili po prekroceni 30 - 32 kB, ale vtedyu som to
pripisoval tomu, ze uz dlho som nepreinstaloval windows :-) Ani po uplne
novej instalacii windows a netscape sa situacia nezmenila.
ALE ak v priebehu vyuky najdem iny zaujimavy bookmark k danej problematike a
pridam ho, do sady zlucenych bookmarkov, v povodnom importovanom bookmarku
sa nic nezmeni :-(( neviete ako sa spravaju ine produkty (netcarta, sextant
mi moju poziadavku modularnosti nesplnili)
Cielovy stav by mal vypadat takto:
budu existovat desiatky suborov s bookmarkami. Tieto sa budu podla potreby
prikladat alebo odoberat z suboru zakladnych bookmarkov. Ak do niektoreho
"modulu" pridam polozku, tato sa potom ulozi do tohoto modulu, nielen do
"zluceneho".

	Neviete niekto o nejakom produkte ?
						Dakujem.
Juraj Panko