Borland x Microsoft

Jiří Kuchta kuchta at dean.fee.vutbr.cz
Tue Apr 23 09:32:38 CEST 1996

Dne 23 Apr 96 v 8:07, napsal(a) Stanislav Smitka:

> Chtel jsem si koupit Borland C++ 5.0 (pry umi i Javu a knihovny
> Microsoftu - tvrdi letak) a oponenti mi tvrdi, ze kdyz jsme na
> platforme Windows, tak bude "kompatibilnejsi" Microsoft C++.

Nevim, jak dodrzuje kompatibilitu na BC++ Microsoft, takze bych
radeji bral BC. Navic o 5.00 jedny prameny tvrdi, ze je vyborna (a
jine, ze stabilne pada). Rozhodne mnoho aplikaci je psano v BC a ne
vzdy je mozno je prepisovat do neceho jineho.

> => tak co je tedy lepsi Borland C++ 5.0 nebo Microsoft C++ ?.? ?
>
>                 Zdravi
>                     Standa Smitka
>

> -------------------------------------
> Name: Stanislav Smitka
> E-mail: fn at lvt.lfp.cuni.cz (Stanislav Smitka)
> Charles University Hospital in Pilsen
> Dr. E.Benese 13
> 305 99 Plzen
> Czech Republic
>
> Date: 04/23/96
> Time: 08:07:14
>
> This message was sent by Chameleon

----
|Ing. Jiri Kuchta   (Jiri Kuchta)                                  |
|Technical University of Brno                                      |
|Faculty of Electrical Engineering and Computer Science            |
|Department of Computer Science and Engineering                    |
|Bozetechova 2; CZ-61266 Brno                                      |