Pseudo Email adresa

Dan Lukes DAN at obluda.kolej.mff.cuni.cz
Tue Apr 23 10:08:53 CEST 1996

Dne 23 Apr 96 v 8:11, Skolsky urad Decin uvedl(a):

> nekde jsem docetl, ze by melo jit do email adresy pridat mezi
> procenta jeste nejaky text pro vnitrni rozliseni adresy.
> a pokud provedu zmenu napr.  su3502dc%janda%@alfa.uiv.cz, tak by mel
> email dojit normalne na puvodni adresu a ja bych mohl pouzit
> pro rozliseni text mezi procenty.

Norma nic takoveho nekodifikuje, takze takove chovani zavisi ciste na
maileru, ktery danou postu prijima (obecne, to co je pred "@" vzdycky
zalezi na maileru) takze je nejlepsi se dotazat toho, kdo dany stroj
spravuje. Pro zacatek by vam mozna mohlo stacit, psat doplnujici
informace k adrese jako komentar - tedy "Janda" <su3502dc at alfa.uiv.cz>
nebo <su3502dc at alfa.uiv.cz> (Janda) ...

                            S pozdravem
                                    Dan Lukes

Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +42-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ